3. maaliskuuta 2012

Syitä ja seurauksia

Päivä 3: minkä luulen olevan syy minun täällä ololle

Aika filosofinen kysymys toisaalta ja en oo koskaan oikein ollut mikään filosofinen tyyppi :P Toisaalta voisin myös vastata tuohon niinkin yksinkertaisesti, että olen täällä koska äiti ja isä minut tahtoivat tulevan maailmaan. Suoraan sanottuna en oo kyl oikeesti koskaan tullut miettineeksi tuota asiaa kunnolla.

Charlie Brown / kuva we♥it

Kai mulla on joku tarkoitus kuitenkin olemassa tässä maailmassa, mutta mikä, se on mulle mysteeri :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.