4. toukokuuta 2012

Verta, materiaa ja hikoilua

Tänään mun päivä alkoi klo 7:27. Ja klo 7:50 lähdin suuntaamaan kohti terveyskeskusta labraan verikokeisiin. Mulla olisi pitänyt olla aika labraan 8:28, mutta vajamiehityksen takia olivat vartin verran myöhässä aikataulusta. Eli näin ollen mun ois pitäny päästä labraan n. varttia vaille yhdeksän. Vaan enpä päässyt. Odottelin siinä hetken aikaa vielä ja sitten kun ei vaan alkanut kuulumaan mun nimeä, niin menin lopulta kysymään että mistä kiikastaa. No kiikasti siitä, että mulle ei ollukaan varattu aikaa! Ja vielä silloo ku kävin tk:ssa hoitsun luona, niin hoitsu varas mulle ajan ja anto lapun missä se aika luki. No, labratäti sano että ei oo eka kerta ko näin käy ja oli hyvä kun ilmotin olemassa olostani. Ja olin tässä vaiheessa ollu syömättä 13,5 tuntia! Onneksi siis pääsin labraan silloo eivätkä käskeny varaan uutta aikaa. Ens viikolla sit pitäs kuulla tulokset.

Labran jälkeen läksin sitten käymään kaupungilla. Hain mun uudet aurinkolasit. Edelliset arskat mulla on kai vuodelta 2003 tai 2007, ei mitään muistikuvaa. Eli olikin aika jo saada uudet, varsinkin kun näkö huonontunu oikees silmäs huomattavasti. En edes uskaltanu autolla enää ajaa ne pääs koska mun ajaminen ois ollu tyyliä "Onko toi 50, 60 vai 80 nopeuskyltti?", "O-ou, ajan vääräl kaistal, ei päästäkään nyt tästä enää vaihtaan kaistaa et pääsee kohteeseen X.", jne. Eli toisin sanottuna en nähny kylttei ku vasta kohalla. Onneks ei oo kuitenkaa tarttenu ajaa minnekään niin että ois ollu pakko pitää arskoja.

Nyt on käsitelty otsikon kaksi ensimmäistä osiota, eli veri ja materia. Mistä sitten tuo hikoilu?

No siitä, että ajoin pitkästä aikaa pyörällä! :D Huomas kyl et kunto päässy huonontuun tässä n. vuoden aikana. Edellisen kerran kun oon ajanu pyöräl viime kesäkuussa. Noh, joskohan sitä nyt alkais enemmän pyöräileen kun täält on helpompi mennä keskustaanki pyörällä ja vanhempienkin luokse vois alkaa pyöräileen kun asuvat vaan tuossa parin km päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.