6. syyskuuta 2012

One fine autumn day in Dublin, Ireland, something strange happens...


Heinäkuussa Irish Music Society (IMSO) lähestyi jäseniään ja kertoi, että 3.8. kuvataan videota mainostamaan The Irish Festival of Oulua, joka on ihan pian tulollaan. Mukaan pyydettiin avustajia ja tietenkin minä sitten "ahkerana" IMSO:n jäsenenä lähdin tähän projektiin. Mainos kuvattiin St. Michaelsissa ja päätähtenä on Mikko Kouki. Kyllä, se näyttelijä. Videon tuottajina oli sitten IMSO, Klaffi productions ja Mainostoimisto Pakkahuone... äh, kattokaa toi video youtubesta niin näette kaikki ketkä oli mukana.

Tässä pätkässä ei näy minua, mutta mun Kärppä-paita kylläkin. Lainasin sitä yhdelle tytölle. Mutta vielä on kaks pätkää tulossa joskus, en vielä tiedä tarkkaan että koska, niin ehkä miut onnistuu bongaamaan niistä pätkistä.. Olin kyllä aika taustalla, että en tiedä sitten mikä on todennäköisyys että mut bongaa niistäkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.