4. lokakuuta 2012

Memory lane~

Olen nähnyt vastaavia haasteita monissa blogeissa, mutta en ole jaksanut aikaisemmin haastaa itseäni. Nyt sitten ihanan suloisen Nonnun blogissa oli tämä ja jotenkin sain sellaisen kivan aha-elämyksen ja tässä sitä nyt sitten ollaan vastaamassa haasteeseen :D Toki hieman muunneltu, mutta who cares if I don't..

10 vuotta sitten (19-vuotiaana)
1. Asuin Haminassa
2. Olin aloittanut datanomin opinnot
3. En ollut onnellinen vaikka muuta väitin
4. Sain ihania kavereita joiden avulla selvisin seuraavista 3 vuodesta
5. Kaveri aivopesi Harry Potter-faniksi

5 vuotta sitten (24-vuotiaana)
1. Kyllästyin elämään narsistisen valehtelijan kanssa
2. Muutin takaisin Ouluun
3. Olin jälleen onnellinen
4. Jouduin luopumaan kissoistani
5. Minusta tuli (kummi)täti ihanalle pikku prinssille

3 vuotta sitten (26-vuotiaana)
1. Tutustuin Jakeen
2. Olin 2. vuoden opiskelija matkailualalla
3. Kävin Saksassa opintomatkalla
4. Opiskelin iiriä
5. Päätin siirtyä Livejournalista Bloggeriin

1 vuosi sitten (28-vuotiaana)
1. Sanottiin Jaken kanssa "Tahdon!"
2. Valmistuin matkailuvirkailijaksi
3. Vietin 28-vee synttärit Italiassa
4. Olin töissä Oulun Yliopiston kongressipalveluissa
5. Jäin työttömäksi

Kuluneen vuoden aikana
1. Minusta on tullut täti ihanalle prinsessalle
2. Olen saanut uuden työpaikan
3. Olen käynyt silmien laserleikkauksessa
4. Ottanut itseäni niskasta kiinni ja käynyt terveystarkastuksessa ja hammaslääkärissä
5.Katsonut paljon eri ohjelmia maratonina

Viimeisen viikon aikana olen
1. Lyönyt päätä seinään muutamien työhommien takia
2. Käynyt kahvilla kaverin kanssa
3. Varannut ajan kampaamoon
4. Tutustunut Jaken kolmeen siskoon joita en ole aikaisemmin nähnyt
5. Yskinyt ja niiskuttanut

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä kyseinen muistelo oli hurjan vaikea tehdä.. Tein myös silti.

    On muuten jännä homma että mekin ollaan tutustuttu joskus islloin ku opiskeltiin datanomeiksi.. Muistaakseni. Vai miksi mullakin on niin kovat vibat sunkin opiskeluista? Tai sitten on vaan tulut foorumilta luetuksi. :D Hahaha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni varmaan pari tuntia tän tekoon :D

      Mun oli ihan pakko foorumeilt ettiä mun alotusposti ja sieltähän se selvisi että sullakin oli menossa silloo datanomiopinnot :D

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.