28. joulukuuta 2012

Rakkautta valkokankaalla

Ei, nyt ei puhuta rakkausleffoista. Nyt puhutaan miesnäyttelijöistä, jotka saa mut syystä tai toisesta tarvitsemaan kuolaämpäriä. En ole laittanut heitä mihinkään paremmusjärjestykseen, vaikka kyllähän tuo eka tulee aina ensimmäisenä mieleen kun kysytään suosikkia miesnäyttelijöistä..


Gerard Butler. Tuo ihana skotti. Ensimmäisen kerran bongasin Gerryn Tomb Raider-leffasta ja sen jälkeen se olikin menoa. Oon ihan sulaa vahaa kun kuulenkaan Gerryn äänen :D


Ian Somerhalder tuli ekan kerran tutuksi Lostista, mutta silloin en häneen oikein kiinnittänyt huomiota paljoakaan. Mutta sitten tuli Vampire Diaries ja se oli menoa..


Daniel Craig ja Danielin siniset silmät. Do I need to say more? :D


Jason Momoaan tutustuin jo useita vuosia sitten North Shore tv-sarjan kautta. Unohdin hänet kuitenkin joksikin aikaa kunnes taas bongasin hänet jostakin, en muista mistä. Kuitenkin sen jälkeen olen ollut aina ihan innoissani jos olen Jasonin bongannut jostakin sarjasta tai leffasta.


Hugh Jackman tuli mulle tutuksi Wolverinena ja on kuulunut mun kuolaämpärilistalle siis vuodesta 2000.


Richard Armitage, uusimpana mutta ei todellakaan vähäisimpänä. Ekan kerran hänet tosiaan bongasin eilen Hobitti-elokuvasta Thorin Tammikilpenä. Ja ekana huomasin hänen siniset silmät.


Karl Urban tuli tutuksi alun perin Ghost Ship leffasta, mutta Taru Sormusten Herrasta Eomerina vasta sai mun huomion.


Chris Hemsworth päätyi mun kuolaämpärilistalle sen jälkeen kun näin hänet ilman paitaa viikinkijumala Thorina.


Kuvat lainattu erinäisiltä sivustoilta, mm. IMDb:stä.

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ja tässähän ei tosiaankaan ole kaikki :D Muistin heti kun olin painanut "julkaise", että tuosta puuttuu muutama nimi. En kuitenkaan enää jaksanut alkaa muokkaamaan. Ehkäpä pitää jossain vaiheessa siis tehdä uusi postaus unohtuneistakin.

      Poista
  2. Hyvä lista, etenkin tuo ykkönen! ;)

    Maria - http://giveyoualemon.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ei voinut olla huomaamatta sinun ihailuasi vaaleansini silmiin. ;) Muutamille miehille sanoisin listallasi itsekkin että "tervetuloa minuun". Niin ja sori kun minuu ei oo näkynyt. Oltiin taas vaihteeksi hieman reissussa (meikä ei kehtaa muiden koneilta kirjoitella) oikeestaan en ees facebookissa kehtaa käydä. :D Kohta tosin saan itekki puhelimeen netin. Jea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siniset ja ruskeet silmät on mun heikkous. Siniet varsinkin kun ne bongaan jostain syystä paljon helpommin ku mitkään muut värit silmissä :D

      Ja mitä sun tilanteeseen tulee, niin onhan se ihan hyvä välillä pitää taukoa netistä :D

      Poista

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.