4. kesäkuuta 2013

Ei oo mua varten..

Vihdoin ja viimein sain aikaiseksi testata Buzzador Veet-kampanjan kautta saatua Veet Easy Wax Electrical Roll-On Kit lämminvahaa.


Roll-On Kit siis koostui tuosta vahan lämmityslaitteesta, sen telakasta, lämminvahasta (kuvassa etualassa), kangasliuskoista (ei kuvassa, sori) ja jälkihoitopyyhkeistä. Tuo lämminvahapurkki laitetaan tuonne laitteeseen, laite kytketään virtajohtoon ja annetaan vahan lämmetä väh. 20 minuuttia mutta ei kuitenkaan yli 40 minuuttia. Vaha on tarpeeksi lämmintä kun vaha levittyy helposti iholle. Ja sitten ei muuta kuin karvoja poistelemaan vahan ja kangasliuskojen avulla.

Itse testasin tuota ainoastaan oikeaan sääreen, ei nimittäin oo mun hermoille tarkotettu toi juttu. Vaikka mulla oli toi vaha lämpenemässä yli 30 minuuttia, niin silti sen levitys oli tosi vaikeeta. Lisäksi se oli niin tahmeaa, että aina kun repäisi kangasliuskan pois, niin vaikka kuinka yritti saada kaiken vahan pois ihosta samalla, niin osista paikoista se vain venyi ja paukkui. Karvat kyllä lähti suurimmaksi osaksi pois, mutta jonkin verran niitä jäi ihoonkin vaikka kuinka painelin ja hieroin kangasliuskaa vahaa ja karvoja vasten. Lisäksi vaikka käsittelin vain osan oikeasta säärestä, niin mulla meni puolet noista kangasliuskoista. Ja kyllä, käytin molemmat puolet. Niitä ei kuitenkaan voi uudestaan käyttää, joten jotta oisin molemmat jalat saanut käsiteltyä, niin mun ois pitäny varmaankin käydä ostamassa lisää kangasliuskoja kaupasta.

Lopputulos oli kyllä mukavan sileä, mutta sen sileyden saa kyllä muillakin tavoilla ja niissä tavoissa pysyn jatkossakin. Ei siis ollut mulle tuo tuote ja olen kyllä onnellinen, että en joutunut tuotteesta maksamaan mitään.

Veet Precision Wax & Care, jonka myös sain kampanjan mukana, jää tällä erää nyt valitettavasti testaamatta. Mun kasvot on sen verran arat, että en halua niitä kiusata liikaa ja lisäksi käyn mun kulmat laittamassa kuntoon ihan ammattilaisella.

Buzzadorina oleminen tarkoittaa sitä, että saan mahdollisuuden päästä testaamaan uusia tuotteita ja palveluita ilmaiseksi, sekä kertoa ystävilleni niistä. Useimmissa kampanjoissa myös ystäväni saavat mahdollisuuden päästä osallistumaan tuotteiden ja palveluiden testaamiseen. Se miten usein pääsee kampanjoihin mukaan, riippuu siitä kuinka hyvin sovin kampanjan kohderyhmään, jonka asiakas on määrittänyt. Uusista kampanjoista tulee tieto sähköpostitse ja pääsen valitsemaan, että haluanko osallistua vai en. Kampanjan aikana testaan kampanjatuotteita ja raportoin kokemuksistani salamaraportein ja loppuraportilla kampanjan loppuessa.
Jos haluat lukea lisää mitä Buzzadorina oleminen tarkoittaa tai alkaa itse Buzzadoriksi, voit tehdä sen täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.