12. syyskuuta 2014

5-vuotias!

Rakas blogilapseni on nyt 5-vuotias! Ja minä vielä unohdin juhlistaa sitä oikeana päivänä (eilen 11.9.)! Huono äiti olen minä! Olin jo miettinyt aikoja sitten, että tämän viikon aikana tekisin postauksia joissa luku 5 tulisi eri tavoilla esiin, mutta se sitten jäi :( Olisi pitänyt varmaan kalenteriin merkata synttäriviikko, niin paremmin olisin muistanut.

Mutta, uuden numeron kunniaksi päätin tänään tehdä hieman muutoksia ulkoasuun. Banneri, profiilikuva ja korostusväri menivät uusiksi. Banneriin valitsin sellaisia kuvia jotka liittyvät erittäin läheisesti mun elämään eli neulominen, lukeminen ja opiskelu. Enemmänkin kuvia toki olisin voinut laitella ja monista eri aiheista, mutta sitten tuo blogin nimen laittaminen ei olisi onnistunut tuolla tavalla. "Tehostefontin" päivitin jo pari päivää sitten. Vielä pitäisi Näppäimistön ääressä-sivu päivittää, mutta sen kerkeää myöhemminkin.

Mitäs pidätte muutoksista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.