1. maaliskuuta 2012

365

Ja jälleen uuden haasteen aika. Tällä kertaa se on 365 päivää kestävä :D Löysin sen kun etsin 30 päivän haasteita, mutta onpahan ainakin pidemmäksi aikaa haastetta. En jaksa nyt tähän laittaa kaikkia 365 juttua mistä pitäisi kirjoittaa, mutta jos ette jaksa odottaa uusia postauksia, voitte käydä katsomassa haastetta täällä ja ehkä ottaa osaa siihen itsekin.

Ja ensimmäisen päivän aiheena on..

Päivä 1: toiveet, unelmat ja suunnitelmat seuraaville 365 päivälle ja kuva itsestä

Toiveisiin ja unelmiin kuuluu laihtuminen, innostuminen liikunnasta niin paljon että siitä tulisi osa elämäntapaa, raskaaksi tuleminen, työpaikka, ..

Suunnitelmia mulla taas ei oikein ole. Tai no toki tuo liikunnan lisääminen ehkä voisi kuulua myös suunnitelmiin ja tavallaan sen suunnitelman toteutuminen onkin jo alkanut tilaamassa PS3 Move ja peli sille. Niin ja olenhan minä myös suunnittelemassa kolmannen ammatin opiskelua, tällä kertaa vähän korkeempaa. Muita suunnitelmia, varsinkaan pitkän ajan suunnitelmia, mulla ei varmaan sitten olekaan.

Ja lopuksi, mun kuva..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tervetulleita. Muistathan kuitenkin, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin silloin voi hyvin olla myös hiljaa. :)

Sanavahvistus käytössä kaikissa kommenteissa ja yli 28 päivää vanhoissa teksteissä kommentit tulevat näkyviin heti kun olen ne hyväksynyt.